יוגה לגיל הזהב

עם הכניסה לגיל השלישי ישנה חשיבות רבה לעשייה עקבית ונכונה על מנת לשמר את הבריאות.
תרגול יוגה היא דרך יעילה ונעימה לשימור ושיפור הבריאות ואיכות החיים בגיל הזהב.

תרגול יוגה תורם לשימור וקידום הבריאות ואיכות החיים בתחומים שונים



  •  חיזוק והגמשה של השרירים – תורם למניעה וטיפול במחלות ומצבים כגון: דלקות פרקים, קשיי הליכה, כאבים הנובעים מבעיות אורטופדיות




  •  התעמלות בונה עצם – יוגה מתאימה להתמודדות עם אוסטיאופורוזיס בצורה יעילה ובטוחה.




  • שיפור הנשימה – תרגילי נשימה מאפשרים למתרגל להעמיק את הנשימה ולאפשר לה להיות נוחה וקלה יותר. כאשר הנשימה משתפרת המתרגל מרגיש חזק, יציב ורגוע יותר.



  • שיפור הריכוז – כמו את השרירים, ניתן לאמן את המחשבה בעזרת תרגילים מיוחדים.




  • הפחתת מתחים – תרגול יוגה מאפשר להשתחרר ממתח מיותר ולהרגיש רגועים ונינוחים יותר.